Poštovani prijatelji,

Brodlajv živi blog i fejsbuk profil je nestranački brodski pokret koji ima za cilj dvije stvari:

1. Rušenje Milovana Čereka sa vlasti na oktobarskim izborima

2. Bolji Brod

DO KONAČNE POBJEDE,

VAŠA REDAKCIJA

субота, 11. август 2012.

SVI SMO MI SIKE DESTROYA

Eto, napravišmo jedan članak i  film da pojasnimo ko su kmeri i ko su "brodski skakavci koji su pojeli  (4) godine", a onda nam je jedan naš čitalac poslao sledeći komentar:





  imati muda, znači potpisati se iza nečeg : ja sam, da izvineš, taj i taj, i mislim to i to... sve
 drugo je, što bi rek'o jedan mnogo nevažan čovjek, 'laprdanje među krajnostima kao

rijetko govno'.... živ'li....



Dugo smo razmišljali (razmišljao) da li da odgovorimo na ovaj komentar ili ne, da li da se konfrontiramo sa čitaocem, za koga smatramo da je OK, pa smo se konsultovali i odlučili da mu odgovorimo umjereno:

KO SAM JA, KO SMO MI?

1. Evo, ja sam  Sike Destroya poznati brodski pisac, prošla vlast mi objavila knjigu ova nije pa ja sad pišem protiv njih.

2. Ja sam drug Sike Destroyera na bolovanju sam već četiri godine i radim ovo da ne bih morao biti na bolovanju još četiri, jer će me otpustiti čim se vratim na posao.

3. Ja sam bivši šef Sike Destroyera, više nisam glavni, al bih opet htio pa sve ovo pišem.

4.  Ja sam jaran Sikin, inače zakleti ljevičar i član socijalističke partije  dao sam ogroman doprinos da ovaj naš veliki vođa dođe na vlast, ali pri rasporedu ja nisam dobio nikakvo mjesto.

5. Ja sam zadrti seljak Sike Srljača, glasao sam za Čereka jer mi je obećo kravu i kozu, ali nisam ništa dobio.

6. Ja sam visoki funkcioner SP, Siko Silošević, želim da skinem ovog sa vlasti kako bih ja bio broj jedan.

7. Ja sam borac kome je obećan plac, ali ga nisam dobio već ga dobio neki gelipter iz Grka koji je i sad na listi SP-a, neki Siko Signjić.

8. Ja sam Sikane Destrojlov, vidim da je kraj ovom pa velim da se na vrijeme priklonim novom.

9. Ja sam Sikola Destrov, učesnik u vlasti, izbacili me skroz iz svih kombinacija pa je vrijeme da to promjenimo.

10, Ja sam Sike Sikin, inače niko i ništa, a igrač u ovim izborima i ovim želim da postanem neko i nešta, a ovo mi je način da se proslavim, prođem na izborima i oparim.

Šta je zajedničko svim ovim Sika Destroyama?

Svi oni imaju neki interes.

Za svakog od ovih Sika možeš reći: "Jebeš njega on to piše zarad svog interesa, ko ga jebe."
(da redovna publika izvine na izrazu, ali takav je naš mentalitet)

A u stvari mi smo (ja sam: autor teksta, iako nas ima više u redakciji i sa razvijenom mrežom doušnika i informatora) samo jedan obični, najobičniji Sike Destroya koji vidi da se u Brodu fukare sve više šire, a običan narod zavukao se u mišje rupe plašeći se za sopstvenu egzistenciju.

Počeli smo kao anonimusi i takvi ćemo se poslije izbora i rasformirati. Ti, a i ostali, možda naslućuješ ko je (su) pravi Sike Destroya, možda si i u pravu, ali to ti mi nikad nećemo priznati.
Oni koji vam pričaju da stoje iza ovoga su obični populisti, željni slave.

Dalje nećemo komentarisati, tvoje komentare jer te smatramo čestitim, pa svaka korespondencija ovakve vrste između nas i tebe predstavlja obično traćenje vremena i energije.

Napomena: Sike Destroya je pseudonim pod kojim naš čitalac piše.
                    Više na netu:  http://www.sikedestroya.net/
                    Reklama besplatna

pozdrav od Redakcije


Нема коментара:

Постави коментар