Poštovani prijatelji,

Brodlajv živi blog i fejsbuk profil je nestranački brodski pokret koji ima za cilj dvije stvari:

1. Rušenje Milovana Čereka sa vlasti na oktobarskim izborima

2. Bolji Brod

DO KONAČNE POBJEDE,

VAŠA REDAKCIJA

уторак, 17. јул 2012.

PISMO OGORČENOG ČLANA SP

Objavljujemo pismo našeg čitaoca koji nam se predstavio kao Neno.



Kao prvo želim da vas srdačno pozdravim, jer vaša borba za mene je velika stvar. Kada sam mislio da je izgubljena svaka nada za naš Brod vi ste se pojavili. Iskreno, nisam vjerovao u uspjeh projekta, ali iznenadili ste me, doduše ima dosta amaterizma, ali su važne iskrene i časne namjere u vezi ove stranice. Ovo smatrajte za dobronamjernu sugestiju da bi bilo bolje da ste zakupili domenu com ili net – vaši tekstovi bi se lakše mogli pronači na mreži i imali bi brojniju čitalačku publiku. No i ovo je bolje od proklete ćutnje! Žao mi je što se ne mogu predstaviti sa svojim pravim imenom, jer plašim se za egzistenciju kako svoju, tako i mojih najmilijih, jer kada bi načelnik saznao da vam pišem moglo bi nekoliko članova moje porodice da ostanu bez posla, a to danas niko ne želi. Smatrajte me malim uplašenim čovjekom u ovom ludilu i beznađu. Mnogo očekujem od oktobarskih izbora. Očekujem promjene na bolje. I ja sam član SP, ljevičar sam po opedjeljenju, ali ovo što se događa u Brodu nema veze sa socijalizmom (u koji ja iskreno vjerujem). Ovo je tipična straho-diktatura (ne želim koristiti neke poznatije nazive iz prošlosti) nekolicine radi vlastitih interesa. Zbog toga sam se i distancirao od svoje stranke. Ovo pismo vam pišem u želji da vam predložim da objavite neke tekstove:

-Kako su farbali uličnu rasvjetu (inače pocinčane stubove) i prali novac, -kako su pustili da se devastira hotel, -kako se obogatio Boro Milošević na donacijama 1996 (idite na Brodsko Polje mnogi će vam ispričati priču o tome koliko su morali dati Bori, da bi dobili stranu donaciju za obnovu vlastite kuće). Ako se sjetim još nekih tema poslaću vam na email.

Srdačno vaš Neno 

Poštovani Neno,

zahvaljujemo se na pohvalama i na kritikama. Razmišljali smo o izradi stranice na internetu-tj, zakupu domena, ali zakupljenoj stranici lako se uđe u trag. Takođe, to je i razlog zbog čega na ovim stranicama  nema google oglasa (sudeči po posjeti zaradili bi pristojnu sumu), ali to zbog anonimnosti nismo učinili. Nije da se mi bojimo onoga tamo, nego smatramo da je anonimnost naša snaga. Isto tako, velika većina redakcije je na ovaj ili onaj način politički aktivna u više stranaka i ne želimo da se promovišemo putem  ovog bloga. Objavljivanjem naših imena stekao bi se utisak da je cijela ova stvar sa blogom samo reklama zarad ličnih ciljeva, a nije. 

Mi smo samo grupa anonimnih ljudi koja ima zajednički cilj
DA SRUŠIMO ČEREKA SA VLASTI I SVE ONE KOJI GA PODRŽAVAJU. 

Naše je bilo samo da počnemo, a na svim slobodnim ljudima Broda je da šire front protiv omraženog nam režima. Stoga pozivamo sve čitaoce da ukoliko žele nešto šta da objave da nas kontaktiraju putem mejla-objavićemo.

Doduše, ne objavljujemo još uvijek ništa što bi promovisalo neku političku organizaciju, ali razmišljamo na temu da svim strankama trećeg bloka i antičerekovske koalicije otvorimo ove stranice za promociju..  

Pozdrav od redakcije,

Нема коментара:

Постави коментар