Poštovani prijatelji,

Brodlajv živi blog i fejsbuk profil je nestranački brodski pokret koji ima za cilj dvije stvari:

1. Rušenje Milovana Čereka sa vlasti na oktobarskim izborima

2. Bolji Brod

DO KONAČNE POBJEDE,

VAŠA REDAKCIJA

недеља, 22. јул 2012.

REAKCIJE NA ČLANAK O VODOVODU

Evo zahuktalo se na članak o Vodovodu, objavljujemo reakciju prozvane radnice.

Smatram da svako ko je prozvan ima mogućnost da se brani, pa iz tog razloga objavljujemo reakciju čitateljke.

Dalje smatram da smo skrenuli s teme i da će nastati međusobno prepucavanje, što nije naš cilj nego je prvenstveni i jedini cilj da diktatorskom režimu i njegovim poslušnicima dohakamo (ako je to gramatički ispravan izraz).

Skrećemo pažnju svima koji pišu da se baziraju na činjenicama, te da ne koriste ovaj blog za marketing i lične obračune (ne kažemo da je u ovom slučaju riječ o tome).

Prenosimo reakciju i pozdravljamo sve čitaoce,  

Poštovana redakcijo!
Ja Helena Udovičić radnik vodovoda od 1994 godine, javljam Vam se da tom INSAJDERU (šupku) kažem da nije u pravu. Ako je radnik vodovoda onda i sam zna da Helena tamo nije zaštićena, da mora raditi na svim radnik mjestima, kuhinja, blagajna itd..a rečeno je ako odbije da ce ići na diciplinsku i to sve za 496,79 km . Takodjer, svi u vodovodu znaju da je jedino moje dijete vraćeno s kapije, nije mogla ući u krug preduzeća a kamoli da bi je htjeli zaposliti. Kad sam predala molbu na mjesto blagajnika, moje dijete ( koje je ratno siroče) nije imalo prednost već žena direktora toplane sa odgovorom da je žena "OPŠTE POZNATA" pa su je zato primili, a na sva usta se govori da dijeca poginulih boraca imaju prednost pri zapošljavanju što znači da taj INSAJDER opet laže, moje nije primljeno. Još da kažem da sam na sastanku sindikata javno rekla da neću jesti u kuhinji koju planiraju otvoriti - a taj šupak će vjerovatno jesti ... Da je bio čovjek prozvao bi ljude koji tamo sjede kao torbe a plate imaju od 1000-2000km , čitaju novine od jutra do sutra.. A on prozvao mene sa platom od 496,79 km . SVAKA MU ČAST BAŠ JE ČOVJEK

Нема коментара:

Постави коментар